Menţinerea echilibrului în viața angajatului
Echilibrul este acel Tot în momentul vieţii noastre, indiferent de caracteriticile de vârstă, sex, statut. Acel tot pentru multi se identifică cu sentimentul de fericire. E bine de ştiut că clipele pe care le trăim ne schimbă viaţa. Azi putem fi foarte bine din toate punctele de vedere, de mâine deja apar acele probleme, care chiar dacă nu au putere ne dezechilibrează.
Plăcut este când ai angajați, care percep munca stimulativ, efervescent, se pot plia ușor pe ce au de făcut. De ce? Pentru că au un echilibru ăn viață, știu să-și acordă timp pentru familie, angajatul cu un echilibru în viață devine o ”vitamină” pentru ceilalți colegi, vei vedea că îi acționează pe ceilalți. Să ai angajați echilibrați în viață este un drum sigur în creștere performanței.
Plăcut este să ai succes cu angajați ”frumoși”.
Cum se desfășoară?
În prima fază vom avea o serie de discuții cu managerii și responsabilii de domenii pentru a vedea dacă există dezechilibru care oprește cheful, atracția angajatului față de muncă, de companie, de grup.
Vă propun workshop-uri interesante, interactive pe această temă, care efectiv vor elimina frustrări, conflicte, neînțelegeri și nemulțumiri.
Care este câștigul companiei?
Compania
- are o ”mentenanță” de specialitate
- va avea angajați echilibrați și productivi
- manageri care se pot focusa pe activitatea lor și vor avea mai mult timp
Cui i se adresează?
- companiilor care doresc să eficientizeze munca angjaților, managerilor
- companiilor care doresc să aibă angajați care vin relaxați la locul de muncă
Care este durata programului?
Vom organiza workshop-uri de maxim 8 persoane, cu o durată de 4 ore.