Managementul stresului

Stresul este o reacție faţă de factorii pe care le percem ca deranjanţi, stimuli care ne depăşesc, situaţii care ne scot din zona confortului fizic sau mental. Oricine îl trăieşte, unii ca degradare, alţii ca o energie construită care construieşte mai departe.

Managementul stresului

Stresul, pe numele lui frumos eustresul este cel mai bun combustibil uman, care în zilele noastre favorizează succesul acolo și atunci când dorim noi. Personajul Stres există în viaţă atât pe plan personal cât şi în multiplele atribuţii profesionale. A folosi factorii de stres ca energie, depinde mult de percepţia acestora. Creierul acţionează în funcţie de cum îl învăţăm. Astfel, descoperim oameni care trăiesc într-un stres continuu exclusiv obositor. Putem să ne adaptăm uşor la a schimba percepţii, reacţii. Iată, astfel literatura de specialitate a creionat strategii studiate de managementul stresului.

Mulți aleg distresul ca șofer al vieții lor. Un distres care știi cât de bine poate obosi pasagerul. Începe frumos cu dureri de cap, cu scăderea poftei de mâncare, apoi aduce praf de nervi la job, răspândit până în relația de cuplu. Vitezomanul de distres îl duce pe om pe căi sigure spre incapacitatea de a fi el la potențialul lui de remarcat.

Cum se desfășoară?
Întâlniri la sediul firmei în dupămese stabilite din timp, cu prezență confidențială. Astfel vom avea discuții individuale cu aspect concret. Aceste întâlniri pot fi construite și ca workshop-uri, cu grupuri de 5-30 persoane.

Academia LI a elaborat o serie de training-uri efervescente, de câte 90 de minute, în cadrul cărora angajații au parte de psihoeducație care va menține conștientizarea factorilor de stres și managementul reacției de stres. Oferim cu multă responsabilitate prezentări urmate de discuții libere, atât individuale, cât și de grup.

Care este câștigul companiei?

  • are o ”mentenanță” de specialitate
  • va avea angajați echilibrați și productivi
  • manageri care se pot focusa pe activitatea lor și vor avea mai mult timp

Cui i se adresează?

  • companiilor care doresc să eficientizeze munca angjaților, managerilor
  • companiilor care doresc să aibă angajați care vin relaxați la locul de muncă

Agenda training-ului propus:

  • Vorbe neuropsihologice despre stres
  • Primi paşi în recunoaşterea stresului, stresorilor
  • Reacţiile organismului în momente de stres
  • Diferenţa limită între eustres şi distres
  • Cunoaşterea, redobândirea strategiilor de gestionare a stresului
  • Rezilienţă la stres, optimismul realist
Angajați fericiti = clienți fericiți

Contactează-mă pentru detalii